T O P
AntwerpseKnuppel

The End soundtrack 🥵


CreepyGuardian03

Inception eat your heart out


Oxik_4

The Device soundtrack 🥶


Chief_chirpa587

I remember getting the chills while attending to that event


mmahmoudm

I remember getting chills second attempt to push the storm


Nova_Flygon

Yeah that was a great event


puglightning10

Both are good and I regret not getting both. If only I weren't such a noob before chapter 2 season five when I got my series X.


Cake-n-bacon69

i like the device more


BrandtArthur

That song is beautiful and tragic The last day fortnite was fortnite


ChomperGuy19

I’m Fortnite


P36CE

Bro is fortnite 💀


legendwolfA

💀


KeesekuchenLP

kid named fortnite:


Petergriffinscrableg

boohoo games get updated


BrandtArthur

Updates tends to make things better


Petergriffinscrableg

boohoo updates didn't directly cater to your specific needs, people still like the current fortnite why are you in the fortnite sub if you don't like it?


BrandtArthur

Who said I don't like it? What I'm saying is that it doesn't fell like the same game anymore. I can like two games, no?


Petergriffinscrableg

sorry i just got the impression because usually when people say "fortnite doesn't even feel like fortnite anymore" it's paired with whining one of the whole reasons fortnite got popular was because of how constant the changes and updates were, they can't just keep pulling the same "look random whacky item so fun so hilarious" after 5 years, we gotta see something different also could you imagine staying on that map for 5 years? shit sounds awful, yeah it was fun but if we went back and played it now with all of the same features and graphics it had back then people would realise how sub par it is compared to what the game is now, yes chapter 2 wasn't as great as it could've been but at least they can take all the feedback and work around it for this chapter. we're only in season 2, lets have some optimism going forward and keep in mind that not every season is gonna be perfect, just as every season in ch2 wasn't perfect, just as every season in ch1 wasn't perfect


BrandtArthur

Oh, what made it for me wasn't even the map, I don't care that much about it tbh, what make it fell like another game to me is kinda a combination of the new ui + new graphics + new gameplay


_1_4

Still using the C1SX event lobby music 3 years later. Sometimes I just have to unready for the next game to appreciate how good it is.


WithersChat

You too? It's fucking lit!


GhostHenchman1

I similarly use the device music


mrgamebus

same, love it because it can go with pretty much any live event


Jace-Ace

the 2nd end event when the scientist and the visitor show up is so good. also the ending part is super good.


Dramatic_Material_56

Yeah. The ending was sad, a goodbye despite it not destroyed, a nostalgic moment almost. Yet it also marked freedom, a resting moment. You know what I mean?


Jace-Ace

exactly. somehow managed to make the aliens and the cubes nostalgic even though they only appeared a season earlier.


Dramatic_Material_56

Season 7 was the best, and everyone was delighted to see that the Cubes had returned


Nova_Flygon

I hope we can go back to chapter 2 someday the island is still there, just incredibly destroyed


NoMoneyNoV-Bucks

They should rename locations to something Rubble Row, Skewed Stacks, Burried Burbs, Crumbled Castle, Wiped Woods and Destroyed Docks. I think Tilted this seasin should be renamed to Tumbled Towers


raffattacker

It’s actually a crime that we don’t have that as a music pack


Jace-Ace

Yeah i think theyre just being lazy and probably thought we would be fine since they gave us a new lobby theme for ch3


Hashtag_hamburgerlol

If you combine the Zero Crisis and The End (C1) you get the greatest masterpiece ever created.


Dramatic_Material_56

Thanks for the heads up


EnderFyre_

How do I listen to them both? Is there a video?


mrjuxxememe

![gif](giphy|rXNz1XdbFcFwyD8o3u)


LCrasy11

ch3 lobby theme was the first bit of fortnite music i ever heard and damn am i glad this game met the expectations that thing set for me


Stingraymast3r

Whoever makes the music needs a raise


bxi_

Is there an event in the next days? Sorry if I ask but I'm not playing anymore because I don't have time lol (I am only level 30/35) so I'm not really following the game


Walkthru212

We're fairly sure that there will be an event, I'm just not sure if we have a definite date (though I think it would be like C2S4, C2S7 and C2S8 where it happens on the last day of the season and renders the game unplayable for like a day)


bxi_

Ok thanks


JRBA719

yes.


Embarrassed_Score_77

You might not like it it but u dont hate it


creativeguy66v3

Not to mention music for npc's and bosses


Sp00ky-307

The chapter 2 season 2 henchmen music was the best imo but all of them are amazing


KyellDaBoiii

Crashed in #F U C K S


PLConqueror

I still have some of those bangers on my playlists


Fortniterulebreaker

Dude the device music gave me chills


teleprter_gaming

My personal favorite is the music from the Device event. It truly feels like what you would hear in a spy movie


Odysseymanthebeast

it might be a music pack


hamiton1

The composer for fortnite has a Twitter his name is phill Boucher and he doesn’t post much


TB_Agent8

Does anyone have a link to all the OSTs of live events?


Sp00ky-307

D4Rant uploaded most of the event soundtracks without sound effects and Leejow uploads a lot of other fortnite music


WithersChat

*Le Vieux Père* uploaded all music packs (Lobby version)


Mariokartpro_

which event


Trulywastaken

The chapter 2 finale music decimates


RyH1986

Tbf Chewers Choice is a certified earworm


Nightwalker-Yt

Examples being the "the en"d event and season 5/6's event. Hearing the "the end" still makes me cry to this day. RIP chapter 1


Maximo_465

Sadly I’ll be at Hershey park for band on the 3rd 😢


EastKoreaOfficial

The Foundation's Sacrifice ![gif](emote|squating_emo_pack|squating_11)


EnderFyre_

I wish The Device soundtrack was a lobby track but its too similar to the already existing spy theme one... It was so extravagant and full of flair I loved it more than anything. C2S2 was my favorite season ever.


A_Purple_Toad

I can't wait for them to put the Song into the next Battlepass! (Like Actually) (: